11 Kasım 2011 Cuma

Bayramdan geldik..

Yazamadım işte.

Ne diyecektim...

Allahtan rahmet dileyecektim.


Faşistsiniz diycektim. Acı çeken varken 'Oh olsun' diyebiliyorsunuz diycektim.

Öbürlerine de faşistsiniz diycektim. Akın akın yardım gelirken biz-siz diyebiyorsunuz diycektim.

Elbette her musibetten alınacak ders var diycektim.

İşte diycektim, herşeye rağmen kardeşiz biz diycektim.

Diyemedim. Değmez dedim.




İnşallah bundan sonra değer.


--------------------------------------



Bayramı da atlattık. Biraz hasta olsuk. Öksük ve hapşuruk olduk. Soğan suyu içiyor bıdığım.




Annane babanne evlerini fethetti geldi. Her cümlesinde aşık etti kendine. Bol bol çikolata yedi. Çok çok şımardı.


Böyle böyle bir bayram da geçti gitti. Daha nice bayramlara hep birlikte, sağlıkla inşallah.




Annecim yıllık izin kullandığı için ben de işte değil evdeyim oğlumla.


Böyle hastayken nasıl annesini istiyor insan. Allah eksik etmesin.



Hasta da olsam, hasta olan bebeğimin annesi olarak mercimek çorbam hazır uyansın karşılıklı içeceğiz :))





Sevgiler..

3 yorum:

nohut oda dedi ki...

geçmiş olsun kuzuya ve size

yaruze... dedi ki...

Anneler iyi ki varlar..Çok geçmişler olsun,
Keyifli günler...

zssm dedi ki...

geçmiş olsun canım...
Rabbim şifa versin...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...