21 Aralık 2011 Çarşamba

Mutfakta Biri mi var?


Benim minik zürafam bir su delisi.
Yaşıtlarının annelerinden duyduğuma göre hepsi su böyle. Bizim kinin balık burcu olması da işin katma değeri olabilir.
Su oynamaktan hiç sıkılmıyor. Ortalığı ıslatması ya da üstü ıslandığı halde oyundan vazgeçmemesi bizi sıkıyor o ayrı :)

Artık bu su oynama aşkını işe dönüştürmenin vakti geldi diye düşünüp akşam salata yaparken yeşillikleri, domatesleri Ömerciğe yıkatıyorum. Yıkıyor yıkıyor yıkıyor... İşi bitiyor ama su oynaması bitmiyor.

Babası gelene kadar oynaması konusunda anlaşıyoruz. Daha sonra yemek yiyeceğiz zira. Biraz mızıkçılık yapsa da bir şekilde ikna oluyor.

Yetiyor mu bu su faslı, hayır!!!

4 yorum:

Pelin G.K dedi ki...

Evet, bu su merakı bitmiyor. Adem Güneş demiş ki; "suyu tutamadıkları için uzun süre keşfediyorlar" Tabi hiç bu açıdan düşünmemiştim. Emirhan mesela tutmaya çalışıyor gibi gelmemişti bana genelde musluğun ucunu kapatıp "fışkıye" yaptım diyor :)

nohut oda dedi ki...

en güzeli yaz at banyoya doysun ama kısın sıkıntı bu su aşkı..

sirinanne dedi ki...

Evet Pelincim, bizim ki tutmaya çalışıyor Adem hocanın dediği gibi. Bir de değişik kaplara doldurup boşaltıyor. Rendeye tutuyor su deliklerden geçiyor... Keşfedecek ne çok şey var :)

Sevgili Nohut Oda eskiden banyoda bırakıyordum onu. Fakat sonra aklımıza banyo gibi yerlerde uzun süre durmanın iyi olmadığı geldi. Biz de du oynama işini mutfağa aldık.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Benim oğlumda bayılır ben hem yıkattırıom hem eliyle parçalayıp salata yaptırıyorum sonrada masayı kurduruyorum :) maşallah bayılıyor çalışmaya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...