13 Mart 2009 Cuma

Güzellik

Öyle güzel ki bu minik adam!
Eskiden yeni doğmuş bebekleri pek sevmezdim. E pek de güzel olmazlar büyüsünler sevelim derdim yeni doğanlar için. Ama şimdi öyle tatlı geliyor ki. Sanki dünyanın en güzel şeyi. Sanırım anne olunca böyle oluyor :)
Geceleri istediğimiz kadar uyuyamasak da gündüzleri istediğimiz gibi gezemesek de onlar çok tatlı, herşeyden daha tatlı. Allaha emanetler... Güle güle büyüsünler, sağlıkla büyüsünler.
Benim balım da sağlıkla büyüsün ama bu minik hali de çok tatlı, yeni doğmuş mis kokulu bebekler de başka tatlı oluyormuş, bunu anne olmadan anlayamazdım. Hamdolsun, Allah isteyen herkese bu duyguyu yaşatsın.
Ona bakıp bakıp hayran oluyorum. Aslında onu yaradana hayran oluyorum. 9 ayda nasıl da mükemmel bir canlı olmuş annesinin içinde. Bütün bebekler öyle değil mi? Her biri Allahın mucizesi.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...