10 Mart 2009 Salı

Hoşgeldin minik


Ev hanımı şirinken birden anne oluverdim. Halbuki daha tatil yapacaktım:) Hayırlısı böyleymiş.

Uzun süren kasılmalar sonrası kısa süren bir doğumla aldım minik oğlumu kucağıma. Yaklaşık 2 gün süren sancılardan sonra ne müthiş bir huzurdu Allahım.. Uzun sürdü ama sonucu güzel oldu elhamdülillah. Tamamen doğal bir doğumdu hayalim ama 30 saat sonrasında epidural istedim. Ve bu sayede biraz rahatladım. Halbuki ben kediler gibi usul usul bir doğum yapacaktım. Pek öyle olmadı demekki bilinç altımdaki korkuları tamamen yok edememişim. Ya da çok günahım olduğu için temizlenmem bu kadar sürdü. Doğum yapan kadının annesinden doğmuş gibi günahları silinirmiş. Benimki uzun sürdü :) Ve canım eşim doğumun her safhasında yanımdaydı. Elimden tutuyor bana destek oluyor. Dua ediyor moral veriyordu. 2 gün boyunca sadece 2-3 saat uyudu. O olmasa ve doktorumuz olmasa belki normal doğum için bu kadar sabredemezdim.

Bebeğim bir kaç hafta erken geldi ama kilosu normal şükür. Şimdi ona, onu beslemeye, altını değiştirmeye, hayatımın ondan ibaret olmasına alışmaya çalışıyorum. Bu dönem böyle olması gerekiyor sanırım. Biraz hüzülü, ama huzurlu bir dönem. Uykusuz kalmak zor geliyor açıkcası. Uzunca bir süre 7 saat kesintisiz uyuyamayacağım (hatta 4 saat bile). Ama olsun, oğlum sağlıklı olsun, sağlıkla büyüsün de uyku da laf mı!

Daha çok değişecek biliyorum ama şimdilik geceleri çok rahat uyumuyor. Emzik de vermeyi denedik genelde zevkle alıyor. Emziği ilk verdiğimiz gece çok rahat uyudu. Ama daha sonraki geceler pek yemedi :)

Alışıcaz inşallah ...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...