8 Aralık 2009 Salı

Teknoloji açılımı


Daha önce yazmıştım. Ekolojik pazarda biz alış veriş halindeyken arabamızın camı patlatıldı ve navigasyon cihazımız çalındı. Demiştim. E ben bunu demiştim... :P

İşte GPS siz duramadık bu sefer NEXT aldık. Çok güzel kesinlikle tavsiye ederim. Çalınan garmin di. Uçak GPS'lerini mi ne bu firma yapıyormuş diye almışız sanırım garmini ama nexti çok beğendik. 700-800 liralık var onu değil ucuz olanı aldık biz 399 liraya sanırım.


Sonra bizim telefonlar özellikle de eşimin ki çok eskimişti. Kapanmıyordu, kapanınca açılmıyordu. Hadi başlamışken onları da değiştirelim dedik.
Samsung Star Wifi aldık. Özelliklerine göre en uygun fiyatlı olandı.
İkimiz de aynısından aldık. Ben farklı alalım dedim ama böyle olması daha romantikmiş :D
Zaten restorantta gittiğimizde de ikimiz farklı alalım iki değişik şey yemiş oluruz derim, aynı mantıkla telefonlarımız da farklı olsun dedim ayrıca biri kötü çıkarsa diğeri iyi diye seviniriz dedim ama romantizm ağır bastı.
'Ya hep ya hiç' ci galiba benim kocam.
Tanrım yeni mi tanıyorum!!!
:P

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...