27 Mayıs 2011 Cuma

Yeni Gezmeler




Yazacak, yazmaya değer bir çok şey varken yazmaya hiç vakit ayıramadım. Hatta hiç kimseleri okuyamadım da. Eski performansıma ne zaman kavuşacağım bilmiyorum. Şu yasak beni fazla soğutmuş anlaşılan.


Ama yeni bir gezi haberim var arkadaşlarıma:





Brezilya..


:)



Ne alaka, neden Brezilya diyenler oluyor?





Haziranda Rusya düşünmüştüm. Moskova ve ardından beyaz geceler için St. Petersburg gibi bir gezi düşünmüştüm. Fakat çok sevdiğim bir arkadaşım "Hımmm demek kendine o kadar güveniyorsun. Kocanla Rusya'ya gidecek kadar" demesin mi:))




Şaka bir tarafa, daha farklı bir yer olsun diye araştırırken taaa üniversite yıllarımda gitme fırsatı yakalayıp da "Amaan ne yapacağım orda çıplak sambacılara mı bakıcam" deyip elimin tersiyle fırsatı ittiğim Brezilya'ya gidelim diye düşündük. O dönemde bir konferansa makale göndermem gerekiyordu ve konumla alakalı iki konferans bulmuştum biri Rio'da idi diğeriyse Prag'da. Ben haftasonu bile gidilebilecek kadar yakın olan "Aman ne güzel tarihi bir şehirmiş" deyip Prag'ı tercih etmiştim. Çocuk aklı işte. Mis gibi git dimi Brezilya'ya. Herşeyi okul karşılıyor. Akıl işte!!!!



Brezilya için yan kesiciliğin çok olduğu, giyim kuşam konusunda son derece paspal olmamızın tavsiye eden birçok yazı okuyunca canım sıkıldı. Zira hiiç paspal kıyafetim yok :P




26 aylık, durmak nedir bilmeyen bir oğlan çocuğuyla tehlikeli mi olur acaba diye düşündük. Arkasında ipi olan bir çanta aldık geçen gün e-bebekten, sırtında ayıcık var. Ayıcığın karnında bir bant, bu bantın diğer ucu da benim bileğimde olacak ama bizim oğlan hiiiç sevmedi. İade edeyim o zaman dedim tamam dedi :)






THY'nin direkt uçağı var Brezilya'ya. Sao Paulo ilk durağımız olacak. 1 gün orda gezeceğiz Allah nasip ederse, sonra şelaleler şehri Foz Do Iguaçu. Orda 3 gün gezip Rio De Janerio'ya geçeceğiz 4 gün de orda gezip geri Sao Paulo'ya dönüp ordan da evimize yuvamıza döneceğiz inşallah.






Foz'da şelaleri gezerken sırıl sıklam ıslanıyormuşsunuz. Hasta filan olmayız inşallah(ki hali hazırda hafta başı sinüzit ve göz nezlesi idim) diye dua ediyorum. Sizler de dua edin de herhangi bir vukuat olmadan dönelim yurdumuza. Bindik bi alamete..






Heycanlıyım, yazdıklarımdan anlaşılacağı üzere azıcık da tedirgin...




Daha Umman yazımı bile kaleme alamadım ama Brezilya'yı döner dönmez yazar da yayınlarım inşallah.

Herkese selamlar..
Bu kadar uzun süre yazmadıktan sonra hala okuyan birileri kalmışsa :)

3 yorum:

Her bebek bir melek.. dedi ki...

ben okudum:)
gezmeyi seven biri ha bide truzimci esim olunca:)hic kacirmadim yazinizi...bundan sonra gitmeden haberimiz olsun biz yollayalim bari sizi:)
guzel geziler...sevgiler

Adsız dedi ki...

Merhaba bir iki post önce doğumunuzun iki gün sürdüğünü yazmışsınız, geçen senelerde de doğumunuzdan bahsetmiştiniz biraz.

Son yıllarda bazı doğumlar normal diye başlasa da, sezaryene dönüyor.

Sakıncası yoksa doktorunuzun ismini paylaşabilir misiniz?

Oğlunuzu güle güle - kolaylıkla büyütün.

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Merhaba şirincim :) Güle güle gidin gelin inş bu kadar küçük bebekle ülke ülke nasıl gezebiliyorsun anlamak zor :)) Sevgiler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...