3 Kasım 2012 Cumartesi

Yorgunluk


Bayram bitti.
Biz memleket ziyaretlerimizi tamamlayıp evimize döndük.

Fakat geldiğimizden beri ben aşırı halsizim. Elim kolum kalkmıyor. Arefe gününden beri boğaz ağrısı bir türlü geçmedi. Hele gece bir saatten sonra boğazım yapışıyor, sesim çıkmıyor. Ilık suyla geziyorum ki uyuyabileyim.

Salı günü iş başı yaptım ama pek iş yapamadım. Çarşamba da iş yerinde pelte kıvamında gezince perşembe günü doktorun verdiği tahlilleri yaptırmak üzere hastanenin yolunu tuttum. Ki sabah çok daha iyi hissediyordum. Tahlilleri verip işe giderim diye düşünüyordum ki 4 hastane gezince sağlıklı bir insan dahi hasta olurdu. Doktor da rapor verince 3 gün evde yattım. Hele cumartesi günü bütün gün ya uyudum ya da uykulu gezindim. Demek ki pek de iyileşmemişim. Bakalım bu hafta nasıl geçecek..

Böyle bir dert yanmadan sonra bayramdan bahsetmek kimsenin içini açmaz herhalde. Onu da başka zaman yazayım.

Bu arada yazacak çok şey birikti.
1. Bayram
2. Bursa Gezisi
3. Edirne Gezisi
4. Trabzon Gezisi
5. Tayland Gezisi

Bu sırada mı olur hatta nasip olur mu bilmiyorum ama aklıma gelenler bunlar.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...