22 Aralık 2012 Cumartesi

Son günler

Baktım da yine 3 haftayı geçmişim yazmayalı. Böyle arayı açınca da bir soğukluk oluyor ki toparlayamıyorum.

Yazamadım ama hastalıklarla boğuşuyoruz.  Burada belirteyim bu yazımda hastalıklardan bahsedeceğim okumak istemeyebilecek olanlara şimdiden söyleyeyim de vaktinizi almayayım.



Malum sincap kreşe başladı ve hastalık mevsimi de bizim hanemizde kendini iyiden iyiye hissettirmeye başladı. Annesinin de ondan kalır yanı yok. Kurban bayramından bu yana halsizlik vs. derken en son geçen hafta çok şiddetli baş ağrılarım da gribime eklenince oğluşu götürdüğümüz hastanedeki dahiliyeciye bir de ben göründüm ki sinüzit falan filan dedi doktor. Antibiyotiksiz halletmeye çalışıyorum ama baş ağrılarım devam ediyor. Bir miktar daha iyi. E bilgisayar başına oturup da iki satır yazabiliyorsam...
İnşallah tamanen geçer.


Ömercik ise 1 ay önce orta kulak iltihabı olmuştu. Geçen haftadan beri de öksürüyordu. Salı sabahı annanesine 'kulağım acıyor' demiş ki bize 'eyvahh' dedirtti.. Fakat arkası gelmedi.

Sonrasında üç uykusuz gece geçirdik. Adam uyanıyor öksürüyor öksürüyor akıntıyı yutuyor. Sonra su veriyoruz burnunu temizliyoruz ve uykuya geri dönüyor. Ve sabaha kadar baş ucunda bir sürü mendil birikiyor-du. Cuam günü farklı bir doktor (hemen antibiyotik vermiyor diye tavsiye üzerine gittiğimiz bir doktor) görsün istedik ve düştük yollara. Adam bademcikten, bronşite bir sürü şey söyledi. Antibiyotiği de yazdı :)

Fakat hastaneden eve dönme ve akşam yemeğine kadar geçen sürede bizim oğlan hemen hemen hiç öksürmedi. En son 38'lerde olan ateşi hiç yükselmedi. Ben de antibiyotiği biraz bekletmeye karar verdim. Ve şükürler olsun ki gece de hiç öksürmedi. Sabah uyanınca acısını çıkarttı sağolsun:) İnşallah doğru yapmışızdır. Öksürüğü ise biraz göğsünden gelmeye başladı. Bakalım... İnşallah antibiyotiksiz atlatırız bu hastalığı. Bu arada tavsiye üzeri gittiğimiz doktor 180 lira civarında tahlil yaptırdı :))  Şimdi bu doktorlara ne dersin...
Bizim doktorumuz gibileri de bol dua alıyorlar diğerleri sayesinde. Biz de arada başka doktorların kapısını çalıyoruz ki sürekli doktorumuz, daha çok dua alsın diye.  Daha önce de başka bir doktor tecrübemiz olmuştu şöyle ki.



İşte ben bu yüzden yazamadım uzun zamandır.

Bizim oğlan annenesine 'annane ben bir türlü iyileşemedim dimi' demiş ve annanesini hüngür hüngür ağlatmış.
Allah beterinden saklasın, biz bu hastalıkla böyle bitap düşerken Berrasu kuzusu ve annesi geldi aklıma.

Ne olur siz de dua edin...


Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...