26 Mart 2009 Perşembe

Hastayım

Üç gündür feci gribim. Nasıl, hangi arada hasta oldum anlamıyorum.

Bebişime geçecek diye ödüm kopuyor. Emzirirken maske takıyorum, emzirme dışında da hiç kucağıma almıyorum. Biliyorum o da beni çok özledi ama şimdilik annanesiyle idare ediyor. Akşamları da babasıyla.

Anne sütü korur inşallah diye düşünüyorum.


Tam bir aylık oldu benim minik solucanım. Aşısını da oldu. Sarılığı hafif devam ettiği için doktor tahlil verdi. Kan alınırken gene çok ağladı ömercik. Minicik oğlumdan doğduğundan beri 10 defadan fazla kan aldılar. Neyseki tahliller sonucu birşey çıkmadı elhamdülillah.


Muhsin Yazıcıoğlu'nun helikopteri düşeli 20 saati geçiyor ve hala enkazına ulaşılamamış. Helikopter düştüğünde ölen olmamışsa bile 20 saat kar ve soğuğa nasıl dayanabilirler... Allah dilerse dayanırlar ama...


Tertemiz bir insan Yazıcıoğlu. Hiç oy vermedim ama başa geçse hepsinden daha samimi çalışacağına hep inandım.


Geçen yıl şöyle bir açıklama yapmış kanaltürk'e:

"ŞÜPHELİ KAZALAR GEÇİRİYORUM
Bir yıl içerisinde 4 kez trafik kazası geçiren BBP lideri Muhsin Yazıcıoğlu, kazaların şeklinden dolayı şüphe duyduğunu söyledi. Kendisine ve ailesine çarpan araçların bir türlü emniyetce bulunamadığını belirten Yazıcıoğlu, `Ben bütün bunların normal bir kaza olduğunu düşünüyorum. Neticede biz yolumuza devam edeceğiz` dedi."

Allah ailesine sabır versin.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...