1 Nisan 2009 Çarşamba

Adam akıllı ilk gezimiz

Bugün minik solucan ve annem Capacity'ye gittik. Bizim ev Bakırköy'e çok yakın sayılmaz. Dolayısıya 37. gününde adam akıllı ilk gezimiz oldu. Hatta bebek arabasını bile ilk kez kullandık.

Aliş veriş merkezine gittiğimizde her ihtimale karşı arabada biraz emzirdim ki daha çok dayansın. Sonra ana kucağını taktık arabasına vınnn. Yürüyen merdivenlerden puseti çıkarmak hiç de kolay değilmiş.

Arada ağlağı oldu bizimkinin annem kucağına aldı da sustu.
Bebek giyim mağazaları ilk kattaymış hemen onları gezdik. Bir kaç parça yazlık aldım oğluşa, daha sonra resmini eklerim. Yazın 3-6 aylık olacak, ama ben 6-9 aylık olanları aldım. Oğlum biraz uzun boylu küçük gelmesin istiyorum aldıklarım, ama şimdi de büyük mü gelecek diye korkuyorum. Diğer katları da gezdik ama fazla da dolanmadık. Son olarak bebek bezi aldık ve çıktık :) Bebek bezinin de daha büyüğünü aldım bugün, 4-9 kilo için olan Huggies marka aldım. Deneyelim bakalım.

İlk gezmemiz (babasız, pusette taşıyarak, şimdiye kadar ki en uzak menzile) gayet başarılı geçti. Hatta dönüşte babamızı da işinden alıp eve döndük.
Hava da çok çok güzeldi. 40'ı çıkın havalar daha güzel olsun daha rahat gezeceğiz inşallah.
Yurt dışına bile gideriz diyorum. Hem sadece emiyorken daha rahat omaz mı bebekle gezmek?

Benim gribim biraz bebeğime de geçmiş, geçen gece hastaneye gittik. Hafif ateşi vardı. İlaca gerek kalmadan geçti elhamdülillah. Bugün de çok az öksürdü. Üşütür müyüz diye de korkmadım değil ama birşey olmadı (inşallah)

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...