30 Mart 2010 Salı

The Jump


Cumartesi gecesi minik sincabımı uyuttup JUMP'a gittik.

Jump ne mi Dünyaca Ünlü Aksiyon – Komedi grubu.
Ufak tefek, Koreli arkadaşların Jackie Chan filmlerindeki sahneleri canlı canlı ve komik bir şekilde ifade (filmler de komik oluyorlar gerçi) ettikleri bir gösteri.

Normalde böyle birşey için vakit ve nakit harcamazdım ama bizim bey pek meraklı bu uzak doğu sporlarına ve tabi jackie chan, bruce lee, jet lee ve benzerlerine. Biletx'ten mail gelince 'Gidelim mi' derdemez 'Gideliiim' cevabını aldım pek tabi ki :)
Pişman değilim zira evlendikten sonra ben de biraz da mecburen izlemeye başladım bu zevatın filmlerini. Futbol hastası bir kocadansa bu komik minikleri seven bir kocaya sükrediyorum :)
Çok sık da olmadığı için bu filmleri izlemek sorun olmuyor.

Gösteri de gayet eğlenceliydi.



http://www.timshowcenter.com/index.php?page=jump

1 yorum:

nurum-nurum dedi ki...

selam arkadaşım beni ziyaret edermisin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...