31 Mart 2010 Çarşamba

Karateci Şirin


Bu arada uzak doğu sporları demişken;


Küçükken babamla bir ara geceleri karate kursuna gidiyorduk.

Babam karate yaparken (ya da öğrenirken) ben de jimlastik aletlerinde hareket ediyor, bisiklete biniyor, oynuyordum işte kafama göre...
Ama hoca arada bana da karate haraketlerinden yaptırıyordu.


Sonra 12-13 yaşlarında 2 kız arkadaşımı da kafalayıp tekvando kursuna yazılmıştık.

Sınıfta bizden başka kız yok.

Olsun benim çok hoşuma gidiyordu bu dövüş olayları. Plastik eldivenlere (bakşa adı vardır da ben eldiven diyebilirim) tekme atmalar, haay diye bağırıp yumruk savurmalar...

Fakat çok kısa sürdü bu macera, arkadaşlarım çabuk pes edince ben de sınıfta yalnız kalmak istemeyip kursa gitmedim.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...