7 Haziran 2010 Pazartesi

'Kahrolsun' yazısı yazmak istedim vakit olmadı

İsrail denen terör devleti canına mı susadı ki, zulm gören yerli halka yardım götüren gemilere silahlı saldırı yapıp insanları öldürdü demek istedim. "PKK'ya birileri yardım getirse biz ne yapardık" dendi.
PKK ile ülkesine sahip çıkmaya çalışan insanları aynı kefeye koydular..

O insanlar sadece yardım götürüyorlardı demek istedim. "Gemideki aktivistler İsrailli askeri yakalayınca İsrailli askerler gerçek mermi kullanmaya başladılar, sağa sola ateş açtılar" dendi.
"Baskından önce gemide herhangi bir İsrail müdahalesine karşı tatbikat yapıldı." dendi.
Gözü dönmüş canilere karşı insanlar kendilerini savunmasalarmış, ellerini kaldırıp teslim olsalarmış, hiç hazırlıksız olsalarmış mı demek lazım..

Bir de üstüne üstlük İsrail'den izin alınmalıydı, başka yollar aranmalıydı denince daha diyecek ne var ki diyor insan.
Ne söylersen söyle hepsi boş..

Gidenler şehit, kalanlar kardeş kalsın.
Elimizin herhangi parmağına bir iğne batırsak bütün elimiz acır. Eğer acımıyorsa o parmak o ele ait değildir.

1 yorum:

Mutluanne dedi ki...

Bizler ne desek boş şirin anne baştakiler kalkıp birşey yapmadıktan sonra.Onlarda sadece konuşuyorlar. Kızmakla biryere varılmıyo malesef birilerinin bu gidişe dur demesi lazım artık.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...