17 Haziran 2010 Perşembe

Yoğun hayat

Ne blogları okuyabiliyorum, ne kendi bloguma birşeyler karalayabiliyorum.

Halbuki daha İtalya notlarımı yazacağım.

Bir koşturmacadır gidiyor. İşyerinde bir yoğunluk, akşam üzeri beni bekleyen yakışıklımın oyunları hiç fırsat bırakmıyor.
Gece o yatınca yazayım diyorum, kışın olduğu kadar erken yatmadığı için, ben de genelde uykusuz olduğum ve erkenden yatmak istediğim için gecelerimi de ayıramıyorum.

Böyle böyle haftalar geçiyor.

Bugünün kandil olmasını fırsat bilip bir kandilleşeyim istedim. Mutlu, sağlıklı, huzurlu kandiller olsun herkese. Geceler ibadet, kalpler aşkıyla dolsun. Günahlarımız af, dualarımız kabul olsun.

Bu arada güzel bir haberim var.
Salı günü babamın 3 ay önce doktorumuzun "3 ay sonra kontrole gelin" dediği kontrolü vardı.
Elhamdülillah, muayene de solunum testi de akciğer filmi de temize yakın çıktı. Belki de akciğer fibrozi değildi diye düşünüyorum. Çünkü o hastalığın tedavisi yok, ilerlemesi yavaşlatılabiliyor diye biliyorum. Her neydiyse sonuçta Allaha hamdolsun çok çok rahatladık.

Bu cumartesi annemle memlekete gidiyoruz. Bir hafta ata topraklarında olacağım (uzun zaman sonra. )

Daha hareketli, heycanlı konularda görüşmek üzere...

Kandilde bana da dua eder misiniz....

2 yorum:

annelili dedi ki...

Benzer sıkıntılar bende de var. Birtürlü takip ettiğim bloglara yorum yazamıyorum.

Babanıza geçmiş olsun...

sümeyye dedi ki...

ben de senin bloguna bakıp duruyorum fırsat buldukça,meraktaydım neler yapmaktasın?özledimdi de..benim yoğun günlerim bitti şükür,artık tatildeyim:)artık memleket dönüşü inş. görüşürüz canımcım,katmer mi getirirsin,haşhaşlı mı bilemem:)kandilin mübarek..dualar müşterek..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...