2 Ağustos 2010 Pazartesi

Kavacık'ta Bir Yaz Sabahı



Hem de ne yaz..


Ne sıcaktı haftasonu hava..




Pazar sabahı lise arkadaşlarımla buluştuk. İki de bebeğimiz olacağı için onlarla rahat edebileceğimiz bir yer aradık. Organizasyonu ben yaptığım için ben aradım tabi ki. Bizim bey internetten Cıvıl Cıvıl kafe diye bir yer bulmuş. Deneyelim dedik. Arkadaşlarda bana bıraktılar, ben de insiyatif kullandım.




Hakikaten çocuklarla çok çok rahat edilecek bir yer. Tamamen kapalı bahçesi. Çocukları sal koştursunlar. Bir de top havuzu var içerde. Gayet güzel bir yer. Bir kahvalı için buluştuk. Kahvaltısı çok çok vasat. Gerekli şeyler yok, gereksiz şeyler var. Çocuk temalı bir yerin kahvaltısında cipsin ne işi var Allah aşkına!




Verdiğiniz paranın en fazla 3'te biri eder bu kahvaltı ama demekki 3'te 2'sini de mekana alıyorlar. Halbuki daha az, daha leziz, hatta bir de organik bir menü hazırlasalardı benden 10 puanı alırlardı.




Hava öyle sıcaktı ki şemsiyeler de fayda etmedi buram buram terledik.


Gene de senelerdir görüşmediklerimle görüşmeye değdi.

1 yorum:

our twins of N.Y./SEYHAN dedi ki...

:)) 3te ikisini mekana aliyorlar kismina cok guldum:)) Ama mekan olarak gercektende hos gorunuyor. Italya notlarini da okudum. Keyifle okudugum bloglardansiniz.
Sevgiler...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...