24 Şubat 2012 Cuma

3. yaşındaki Pazarcı

Dün oğlum bu dünyadaki 3. yılını tamamladı.

Allah oğluma ve herkesin evladına sağlıklı, hayırlı, bereketli bir ömür versin.

İş yerinde uzun uzun yazamıyorum ama haftasonuna ufacık bir parti planlıyorum.

İşte ilk partimiz.

Bu oğlumun doğum haberini verdiğim yazı.

Bu da 1 yaşında iken yazdığım doğum hikayem.

Son olarak bu da 2. yaş günü yazım.





Neler yaptığını, bizi nasıl şaşırttığını, nelere ilgi duyduğunu, nasıl duygusal olduğunu yazmak istiyorum ama birtürlü zamanında başına geçemiyorum bu blogun...

En son haline dair bir fotograf koyup kaçıyorum.
Poşetlere arabalarını, kitaplarını doldurup pazarcı geldiii kitap alcak yok muuu diye dolaşıyor bisikletiyle evin içinde.
Biz doktor mu olcak mühendis mi olcak derken bizim oğlan pazarcı olacak sanırım :)))

4 yorum:

Seyhan dedi ki...

nice sağlıklı , mutlu, uzun yaşlara ...

Pelin G.K dedi ki...

Nice mutlu yıllara inşallah.
Diplomalı pazarcılardan olmasında :))

Tarifkolik/Öznur dedi ki...

Rabbim hayırlı sağlıklı bir ömür nasip etsin, çok tatlı maşallah..

nureley dedi ki...

güldürdün beni şirin annemm.

bende derimki 'iyi evlat olsunda (hatta halk arasında buna insan olsunda diyorlar:)'':) isterse pazarcı olsun:))

hayırlı uzuun ömürler dilerim..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...