26 Temmuz 2012 Perşembe

Açlık Oyunları

Kitap okumak için çok fazla zamanı olamayan biz çalışan anneleri bile kendine bağlayacak bir seriyi bitirdim de burdan haber vereyim dedim.






Seri 3 kitaptan oluşuyor;

1. Açlık Oyunları
2. Ateşi Yakalamak
3. Alaycı Kuş

En sürükleyici olanı ilki. Fakat diğerlerini pek beğenmeyenlerin aksine ben çok beğendim.

İşten eve gelir gelmez "Hadi oyun oynayalım" diyen bir veled varken, ki o veled bizimle hemen hemen aynı zamanda uyurken sadece serviste gidip gelirken -eskiden hiç olmazdı artık yolda kitap okurken midem bulanıyor, buna rağmen okuttu ya kendini bu seri-  ve uykudan hemen önce okuyabilsem de her kitap en fazla  bir haftada bitti. Adam gibi kitap okuyan biri 3 günde bitirir bence.



İlk kitabın filmi de çekilmiş. Ama olmuş mu? Bence hiç olmamış. Güzel kitapların kendileri kadar güzel filmleri olamıyor, en azından kitabı okuyanlar filmi beğenmiyor bunu anlıyorum. Fakat bu filmde bunun dışında da bir terslik vardı. Bir boşluk bir kopukluk.




Bizdeki açlık oyunlarıysa son sürat devam etmekte. Bizim ki kitaptaki gibi bir oyun değil tabi ki..
Oruçtan bahsediyorum yaw :P

Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...