17 Eylül 2012 Pazartesi

Kreş'ten


Kreşteki ilk günümüzde fotograf çekmeyi unuttum dedim ya, işte bu ikinci günümüzün hatırası.


Daha içeri girmeden bahçe fırladı. Sonra içeri girdi neyse ki hava pek sıcak değil sabahları malum.

Fakat o gün sınıflara ayrıldıkları için içerde fotograf çekme fırsatım olmadı.

Zaten fazla da kalmadım. Yarım saat kalıp oğlumu "öğretmenine" emanet ettiğimi annanesinin de yukarda olduğunu akşama evde buluşacağımızı söyleyip ayrıldım.

Şuan için sıkıntımız yok, şükürler olsun. Cuma günü de annanesi akşama kadar kreşte bekledi fakat bu hafta sabah bırakıp akşam almayı planlıyor. Ömer'cik de "tamam, bırak" diyor. Bakalım, inşallah herşey yolunda gider.

Kreşe gideli sanki daha iyi yemek yiyor. Pek acıktım demeyen iştahsız sayılabilecek bir çocuk olduğu için bu iyi bir gelişme bizce..
En güzeli erken yatıyor. Bu nasıl güzel geldi bize anlatamam. Şuan pek bişey yapmadan "ee şimdi ne yapcaz" diyim TV açıyoruz. En kısa zamanda silkelenip rafa kaldırdığım işlerime başlamalıyım. Kitap okumak gibi mesela. Serviste mide bulantısı eşliğinde kitap okumak hiç hoş değil zira.


Bütün miniklerin ve dahi büyüklerin yeni eğitim öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun.

1 yorum:

zssm dedi ki...

hayırlı olsun...
mutlu, huzurlu bir yıl diliyorum ömercik'e...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...