13 Nisan 2009 Pazartesi

Haftasonu


Yaaa yazdığım yazıyı yok ettim.

Kendisi kaydediyor ama sildikten sonrakini kaydetmiş. Başka kontrolleri var mı bilmiyorum.


Neyse yeniden yazayım birşeyler, canım sıkıldı.

Cumartesi Emirgana gittik kahvaltıya. Manzara harikaydı, hava harikaydı.


Geç gittiğimizden dolayı çok çok oyalanamadan geri dönelim dedik. Ama boğaz trafiği korkunçtu. Arabada mışıl mışıl uyuyan oğlum, trafikte uyuyamadı, bastı yaygarayı. Mecburen emzirdim yolda uzun uzun.


Eve geldiğimizde de ağladı çok çok. Eyvah dedik üşüttük çocuğu. Gece ise 2 saatte bir uyandı. Uykuya dalması güç oldu her defasında. Yorucu bir gece oldu.


Pazar günü de gezmeyi planlıyorduk ancak korktuk çıkmadık biryerlere. (7 haftalık bir bebekle fazla mı geziyoruz)


Ama bugün, sanırım oğlum büyüdü.

Sabah güzel uyudu. Kalktı hafif ağlamaklı baktım kaka yapmış. Altını değiştirdik ve süpriz, ağlamadı! Sonra AAUUU tatlı tatlı şirinlikler..


Battaniyesine koydum AUlarla uyudu kendi kendine ilk defa.

Arada emmek istedi ve haliyle ağladı.

Sonra gene kaka. Annem dışarı çıkmıştı tek başıma yapmaya cesaret ettim ve gene ağlamadı maşallahhhh.

Ve sonra gen uyudu kendi kendine. Maşallah maşallah benim oğluma.

Allahım hep böyle olur inşallah.

Hasta da olmasın, bütün bebekler sağlıkla büyüsün...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...