29 Mayıs 2009 Cuma

Çok yazdım biraz ara :)

Biliyorum sık yazmıyorum.
Zaten kendim için yazıyorum.
Ama bugün annemin yanına gidiyor olmamdan dolayı 3-4 hafta belki hiç yazamıycam. Belki de babamın işyerinden birkaç satır not düşücem. minik sıpa izin verirse.

Doğup büyüdüğüm yerler şimdi ne kadar uzak, 3-4 hafta kalınabilen. Yerim diyemediğin.
Sanki ben değilmişim kaldırımlarında ip atlayan, sanki hiç toplanmamışım arkadaşlarımla o parkta. Sanki hep böyleymişim, sanki hep böyle buralı, böyle anne...
Nerelerden geçtiğimi düşününce çok uzun yaşamışım gibi, hatırda kalan 3-5 yıldan ibaret.
Belki ortasında değiliz henüz ömrün (ya da kim bilir belki çoktan ortaladık ama var sayılan ortasından bahsediyorum) Kalan günler de gidenler gibi hızla geçerse bir bakmışız sonuna gelmişiz ömrün.

Sağlık olsun...

---------------------------*------------------------------* ----------------------------

Kakasındaki balgamdan endişelendim yakındaki bir doktora götürdüm. Tahlil sonucu temiz çıkınca belki mama takviyesi verebiliriz anne sütü az geliyor olabilir dedi. Bir önceki gün 6.5 kilo 63 cm olduğunu görünce, "yaşıtlarında kilosu ve boyu daha iyi" demişti halbuki!!

Kendi doktorumuu aradım "tahlilde de birşey çıkmamış birşey yoktur.Hiç birşey yapmıycaz stres yapma" dedi.
Seviyorum ben bu kadını :)))
Hemen mama diyenlere de gıcığım zaten..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...