23 Mayıs 2009 Cumartesi

İlkler


Oğlumun birçok ilki olacak inşallah.

Şimdilik ilk gülücüğü, ilk agusu filan var.

Geçen haftasonu oğlumla ilkkez başbaşa bir kahvaltı organizasyonuna katıldık. Gayet başarılı geçti :) Kalabalıkta daha güzel oyalanda, hemen hiç eziyet etmedi. Kahvaltıdan önce altını değiştirdim. Ana kucağına koydum bir müddet, efendi efendi bakındı o esnada ben kahvaltıma başladım. Mızıldanmaya başlayınca biraz emzirdim. Sonra kucağında uyudu. Korka korka anakucağına koydum ama hayret uyanmadı. Uzunca sayılabilecek bir süre de orda uyudu. Sonra gene beslendi. Babamız bizi almaya geldi, hemen tekrar altını değiştirdim koyulduk yollara. Gayet güzel geçti yani. Kahvaltıdan sonra mutfak için bir ustayla görüşmeye gittik. Dün de o usta eve geldi ölçü almaya. İnşallah gönlümüze göre ve dayanıklı bir şey olur.

Ve haftaiçi de oğlumla başbaşa ilk misafirlerimizi ağırladık. O da sanırım başarılıydı. Bunu aslında gelenlere sormak lazım.

Annem gideli temizliği bile adam akıllı yapamıyorum. Birkaç gün önce eşim evi süpürmüştü. Ben de bir gece öne el süpürgesiyle görünen yerleri tekrar aldım. İkram olarak da genel hazır aldım. Kurabiye börek simit filan. Kendim de patatesli bir salata ve dondurmamsı bir pasta yaptım. Hani şu halleyle yapılandan. Bence çok güzel olmuşlar :)

İşte böyle oğlumla ilkler yaşamaya devam ediyoruz.


Aa oğlum ilkkez anne ve babasının evlilik yıl dönümlerini de kutladı bu arada. İki sene önce bu zamanlar biz 6 günlük evliydik henüz :))

Bu vesileyle oğlum ilkkez orman yürüyüşüne katıldı.
Ayrıca bugün ana-oğul ilkkez başbaşa yürüyüşe çıktık. Markete gittik. Taktım slingimi, attım bebeğimi. Hemencecik uyudu sıpa. Açık havada uyumayı seviyor. E bi de ana kucağı olunca uyumasın da ne yapsın.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...