13 Mayıs 2009 Çarşamba

Yoğun günler

Daha sık yazmak istiyorum, yazacak hep birşeyler oluyor ama minik ördeğimden fırsat bulamıyorum.

Oğluşumun defterine de nice zamandır birşeyler yazamıyorum.



Haftasonu doktor kontrolümüz vardı. Bizim sıpa gene boyuna uzamış. Enden pek bir değişiklik yok :)

Boyu 62.5 cm kadar olmuş. Bu da 17 günde 3 cm uzamış demek. (maşallah) Kilosu 650-750 gram kadar artmış. (tam hatırlamıyorum kilosu kaç geldi en son) Doktor benim iyi beslenmediğim konusunda iddalı. Halbuki ben de daha ne kadar beslenebilirim bilmiyorum :) Durum vahim yani. Aslında ben bebeğimin kilosunun iyi olduğunu beslenmesinin de güzel olduğunu düşünüyorum. Gene de daha iyi beslenmeye çalışacağım. (çalışıyorum da) işin kötüsü hamilelik öncesi kiloma dönmeme 1.5 kilo kalmıştı tekrar 3 kilo fazlalığa ulaştım. Aslında çok sorun değil ama incelik ama sütü bol yağlı olmayı tercih ederdim doğrusu :))))



Geçen haftaiçi oğlum terlemeye başladı. Gece yatarken üst tarafını kundak yapıyoruz. Emzirmek için uyandığımızda terlemiş oluyor. Endişeleniyorum. Havalar ısındı ama odamızın içi eskiden de 24-25 derece oluyordu. Şimdi de öyle. Ama o zamanlar bebeğim terleyemiyordu henüz.

Hele haftasonu gezmelerde baya bir bol terledi yawrucak. Zavallı terlemesin de ne yapsın. Hava zaten baya sıcak iki katlı içi çıtçıtlı body olan bir t-shirt, üzerine tulum, onun üzerine de penye ceket giydirmiştik. Başında da kulaklarını kapatacak şapkası vardı. Arabada zaman zaman üztündekileri çıkarsam da yetmedi terledi bebeğim. Ama terlemesinden ziyade terlediğinde rüzgar yemesi tehlikeli diyor babası. Ben henüz terleme karşısında ne yapmam gerekiğini bilmiyorum. Üzerinde soğuması mı iyi terbezi kullanmak mı bilmiyorum araştırmam lazım.



Bu arada mutfak-banyo bakmaya başladık. Zor işler bunlar. Pahalı da tabiki. Yorucu...

İşte bu tarz birşey istiyorum mutfağım tabiki bu kadar büyük değil ama benimkine uygun yapılabilir ve bence şık olur.



Bu domsan'ın bir modeli.

Oğluşumla son üç gündür yapışık ikiz gibiyiz. Gündüzleri başbaşa olduğumuz için ve henüz yalnız uykuda kalma süresini pek uzatamadığı için bu şekilde idare ediyoruz. Ama evin hali perişan. Ama ümitliyim oğlumla hayatı rayına oturtacağız inşallah.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...