13 Haziran 2012 Çarşamba

Egitimdeki Gelişmeler

4+4+4 filan değil tabi ki mevzu, çişin tuvalete yapılması :)

Haftasonu iyi gibi yaptığımız başlangıçtan sonra hızlı bir gelişme olmadı açıkcası.

Dün akşam üzeri oynarken "annee çiş" dedi çok kısa. Sonra da "şaka şaka" deyip oyununa devam etti, aradan 3-4 dakika geçtikten sonra azıcık kaçırıp bunu haber verdi. Sakin sakin bir şey söylemeden tuvalete gittik. Aslında çişinin çok gelmiş olduğunu gördük. Bu duruma benim yorumum "Çişini tutmayı öğreniyor" oldu. İlk iki günde olduğu gibi zırt pırt tuvalate gitmektense oyun oynarken tutmaya çalışıyor.
Bizim oğlan sifon çekmeye bayılıyor ve sırf bu yüzden bir iki damla çiş için bile tuvalete gidebiliyor. Ama sanırım şimdi tutmayı öğrenme saflasında.

Akşam üzeri parkta 2 saat kalınca gene kaçırdı biraz. Ben de hiç sormuyorum "geldi mi " diye. Kaçırınca zaten dönüş yolunda olduğumuz için "artık hızlıca evimize gidelim" dedim. Fakat bizim ki hiç gitmeye niyetli değildi. Gecenin verdiği yorgunlukla çok huysuzlandı bağrış çağrış... Dondurma istiyorum diye ağladı. Şimdi bu durum normal mi? Yani altında hafif de olsa ıslaklık var ve sen hemen eve gitmek istemiyorsun.

Bakalım günler neler gösterecek??

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...