5 Şubat 2009 Perşembe

34 + 6

Yorgunum, halsizim ve şişiğim.
Dün işe gelmedim. Ayaklarım acayip şişmiş, eklemlerim ağrıyor evde kalıp dinleneyim dedim. Önce uzandım televizyon karşısında sonra bebek odası takımlarını karıştırdım gene internetten. Daha sonra da iş çıkışı uğramayı düşündüğüm arkadaşa biraz daha erken gidebildim. Uzun süredir görmediklerimi gördüm. Üniversite arkadaşlarım. Biri hala bekar, birinin kızı 7,5 aylık diğeri aramızdan ilk evlenen oğlu 5 yaşında. Ne garip, hergün görüştüklerimizle şimdi kırk yılda bir görüşüp bambaşka konuları konuşuyoruz. Hayat! Geçiyor ve biz de geçiyoruz hayattan.

İşe gitmemek sıkıcı ama işe gitmek de yorucu.
Normal mi bu haftalarda halsiz olmam bilmiyorum. Ya da kendimi çok mu yoruyorum acaba. Haftasonu cumartesi sabah ayrı öğleden sonra ayrı arkadaş grubumla beraberdim. Pazar sabah kahvaltısını uzunca bir süre sonra üsküdar sahilinde yaptık canımla. Özlemişiz bu haftasonu kahvaltılarını. Kahvaltıdan sonra anadolu yakasındaki mobilyacılarda bebek mobilyası baktık. Beğendiklerim oldu ama akşam olduğunda kafam karışmıştı. Fiyatları ise çok da uygun degildi. Akşam ise 3 ay önce doğum yapmış bir arkadaşa gittik. Eşlerimiz yeni tanışıyorlardı ama güzel bir gece oldu. Yorgunluk hariç tabi...

Pazartesi iş çıkışı hastane turu yaptık. Doktorumuzla konuşacağz bu konuyu hangi hastaneyi seçeceğimizi. Salı iş çıkışı mobilya hadisesine kaldığımız yerden devam ettik. Bu sefer de avrupa yakasını gezelim dedik. Masko'daki mobilyacıları gezdik. Ve sonuçta benim kafam tamamen kaştı. Masko'daki bir mobilyacıya beğendiğimiz bir modeli yaptırabiliriz ya da direkt beğendiğimiz modeli gidip alabiliriz. Ama masko'daki fiyatlar kesinlikle daha uygun. En azından 1000 lira fark var.

İşte bütün bu gezmelerin sonucu olarak ayaklarım hiç inmeden şişiyor. Eskiden de şişiyordu ama akşam yattığımda sabaha kadar iniyorlardı. Dün evde kalıp dinlenedim ama şuan gene feci durumdalar.

Bu kadar şişince kilomda fazla çıkıyor, bu da canımı sıkıyor aslında göbeğimden başka yerimde çok fazla genişleme yok. Ama sayısal olarak da bunu görmek istiyorum :)

Son durumlar böyle. Çok geç kalmamıza rağmen mobilya konusunda karar vermiş değiliz. Ne yapalım sağlık olsun. Oğlumuz sağlıkla doğsun da odasını sonra da alırız.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...