10 Şubat 2009 Salı

Yağmur

Pazar sabahından beri, yok sanırım cumartesi geceden beri İstanbul'da şahane yağmur yağıyor. Haberlerde fırtına var vapur seferleri aksıyor denildi ama ben fırtınayı görmedim hiç. Sadece yağmur ve yumuşak bir hava.
Kış gelmedi gene bu sene. Çok az soğuk oldu ve bir kere kar yağdı. İyiki o akşam kar topu oynamaya çıkmışız, yoksa bu sene de kara dokunmadan geçecekmiş. Gerçi daha mart ayı var. Martta kar yağar belki :) Ömercik de doğmuş olur beraber oynarız :P
Bu hafta iş yerindeki son haftam diye planlıyorum ama doktoruma işin prosedürünü sormam lazım. Aslında dün akşamdı randevumuz ama doktorum şehir dışına çıkmış ve randevumuz perşembe akşamına kaydı. Bütün doktor randevularına babamızla beraber gittik, hiç bizi yalnız bırakmadı sağ olsun. Ama onun mesaisi benden geç bittiği için onun çıkışına göre ayarlamak zorunda kalıyoruz randevularımızı.
Doktora
. hangi hastanede doğum yapacağımızı ve ücretini sormamız lazım, konuştuk daha önce ama netleştirmek lazım.
. Ayaklarımın hiç inmemek suretiyle hep şiştiğini ve artık bacaklarımın da şiştiğini söylemem lazım.
. Demir eksikliğimin ne durumda olduğuna ne zaman bakacağımızı sormam lazım.
. Hastane turlarında bana direkt dordukları sorunun "normal doğum mu sezaryen mi" diye sorduklarını ve buna çok üzüldüğümü. Bebeğimin doğduktan sonra çok kısa bir süre bana verileceğini daha sonra temizlenip, giydirilip, bakımının yapılıp getirileceğini söylediklerini ama aslında 1 saat kadar anne-baba-bebek yalnız kalmasının dogru oldugunu okudugumu söylemem lazım.
(Aslında benim doktorum doğalcı bir doktor ve seviyorum doktorumu ve güveniyorum ona ama gene de herşey doğal doğuma uygun olsun istiyorum (inşallah))

Bu arada hala daha hastane çantamı hazırlamadım. Neleri koyacağımı biliyorum 3 aşağı 5 yukarı ama yerleştirmem lazım.

Gittiğimiz eğitimde hamilelik yogası cd'si verdiler ancak ben henüz sadece bir kere yaptım. Her gece yapmak istiyorum ama halim olmuyor üfff :((

Haftasonu gene yoğun geçti. Cumartesi bebek odası baktık :) Ama hala sipariş veremedik. Ama karar verdik gibi. Sağlıklı, su bazlı boya ile boyanmış ve tasarımı da güzel bir oda tasarladık mağazadaki iç mimarla. Ama siparişi vermeye gidemiyoruz birtürlü yağmurdan dolayı.
Pazar sabahı kahvaltıya gittiğim arkadaşımda da çok eğlendim. Güzel geçti çoktandır görüşemiyorduk.Okuldan yeni havadisleri aldım. (Dedikoduları geriden de olsa takip etmem lazım (!) )

Sanırım not düşmek istediğim başka bir şey kalmadı.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...