11 Şubat 2009 Çarşamba

Oğlumun odası

Dün akşam iş çıkışı oğlumuzun odasının siparişini nihayet verdik. Hayırlı uğurlu olsun:) Kararsız ben, akşam yatarken "acaba şöyle mi yaptırsaydık..." şeklinde cümleler kurarken oğlumun babası çoktan uykuya dalmıştı. Şöyle bir dürttüm zavallıcık sıçradı, adama uyurken bile rahat vermiyorum :)
Bugün biz nişanlanalı 23 ay oluyor. (2 yıl değil yani) Bunu kutlayalım dedik, değişik bir şey yapalım evde yemek yiyerek kutlayalım. Zira uzun süredir ya dışarda yiyoruz ya da dışardan söylüyoruz. Şişmiş ayaklarım ve sızlayan bacaklarımla işten eve geldiğimde bir de mutfakta vakit geçiremiyorum. Ama bugun bu kutlu günün şerefine gayret edip basit de olsa bir yemek yapayım :)
10 gündür ilk defa gece tuvalet için uyanmadım. Çok şaşırtıcı, neden acaba? Her zamanki gibi çok su içtim ama dün gece uyanmadım. Maşallah.. Bu uyanmaların normal olduğunu, bu şekilde doğumdan sonraki sık uyanmalar için pratik yaptırıldığını duyuyorum ama 1 ay sonra Allah nasip ederse zaten mecburen uyanıp uyanıp durucam şimdi deliksiz 7-8 saat uyusam????

2 yorum:

mummy dedi ki...

Merhabalar..Öncelikle sağlıkla kavuşmanızı diliyorum bebişinize..

Bebek şekerleri hakkında bilgi istemişsiniz..Ben şeker malzemelerini Eminönünde Sultanahmetten Mısır çarşısına doğru yürürken (ya yer tarifim iğrençtir hakkaten..Zaten ablam götürdüydü pek bilmem oraları ama Tahtakale diye geçiyo galiba)yokuşta bulunan dükkanlardan birinden aldım..Yanlış hatırlamıyosam adı Er-pa ticaretti.Bi de yakınında Can ticaret diye bir yer var sepetimi de ordan almıştım..Ama bana orda Şah Han'ı tarif etmişlerdi orda daha çok çeşit var diye...Orayı ararken bu dükkanları görüp alıp çıkmıştım..

Velhasılı şöyle söyliyim bu dükkalnlarda bebek şekerleri için malzemelerden kapı süslerine,bebek odası aksesuarlarından hastane odası süslerine kadar herşey var.Bebek şekerleri için o keseleri,minik bebek bibloları ve minik hırkaları 25'li paketlerde aldım..İçine yine o civardan aldığım pembe renkli (her rengi mevcut bunların) badem şekerlerini koydum..Tabi şekerler için o kadar çok alternatif var ki..Mesela keselerin üstüne çubuklu süsler,buzdolabı magnetleri falan da satılıyo...ya da kese istemezseniz böyle minik kutucuklar var şeker koymak için..Onlardan alabilirsiniz..Anlatmakla olmaz tabi görmek lazım:)

Ben şekerleri sepetiyle falan beraber 100'e mal ettim..75 adet hazırlamıştım toplam..Sonra bu fiyata hazırlar da gördüm ama biraz daha sıradandılar..Eğer gönlüme göre bişiy olsun diyosan tabii ki alıp yapmak daha güzel..
şurdaki
http://www.nnbabygifts.com/proddep.asp?pd=1&pc=11

ve şurdaki
http://www.mybaby.com.tr/html/urunler.php

ürünlerin çoğunu da çok daha uyguna bulabiliyosun buralarda..

Yardımcı olabileceğim bişiy varsa sorabilirsin gene...Sevgiler..

Esra.

sirinanne dedi ki...

Sevgili Mummy Esra teşekkürler,
o zaman bu cumartesi sabahı, çılgın kalabalık bastırmadan Eminönü'ne gitmek lazım.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...