16 Şubat 2009 Pazartesi

Ev hanımı şirin

Bugün, Allah nasip ederse 11 ay sürecek ev hanımlığımın ilk günü. Neler yaptım??

Geç kalktım, geç kahvaltı yaptım. Sonra çalışamaz raporu alacağım hastanedeki bayan ulaşmaya çalıştım hala daha konuyu netleştiremedik ama birazdan çıkmam lazım hastaneye gidip raporumu almak için.

Sonra, toz aldım. Dün bizim bey (ev hanımı oldum ya :P) evi süpürdü, banyoyu temizledi ama tozlarımız mobilyaların üzerinde doğal desen hali almış duruyordu ben de işte onları yok ettim bugün. Neyseki çok tozlacak yerimiz yok. Toz almak sinir bir iş, ya da benim mobilyam venge ondan dolayı sinir ediyor beni. Tozu alıyorsun fakat arkadaşları hemen konuyor mobilyaya. Eh ne yapalım olduğu kadar.

Aaa bir de kabak tatlısı yaptım. Daha doğrusu şuanda ocakta pişiyor. Bu kabak tatlısı muhabbetinde dikkat edilecek tek şey kabak. Böyle minik kabakların tatlısı çok güzel oluyor. Kabakta iş yoksa (kabak kabaksa :)) ) o tatlı hiç güzel olmuyor. Ben marketlerin organik kısmından aldığım kabaklardan herzaman memnun kaldım. Bu kabağı da annem getirmiş. Aynı o organik kabaklara benziyordu. Bakalım lezzeti nasıl olacak.

Yavaş yavaş hazırlanıp çıkayım ben. Hastanedeki işimi hallettikten sonra eşimi alıcam belki fotoğraf makinesi alırız. Benim makinem artık bozuk çekmeye başladı. Yarı profesyonel, çok iyi çeken ama ağır bir makineydi. Ama şimdi daha kompakt bir şey bakıyoruz. Her zaman zahmetsizce yanımızda taşıyabileceğimiz birşey olsun diyoruz. ABD'den gelecek bir arkadaşa söyledik almasını ama arkadaş bulamadı kendi bulunduğu yerde. Artık burdan alıcaz herhalde, 250 lira filan fazla ödeyeceğiz ama ne yapalım sağlık olsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...