26 Temmuz 2009 Pazar

Sıkıcı bir günden


Bugün taşınalı tam iki hafta oluyor ama hala yerleşmiş değiliz.

Sabahtan beri evin erkeği takılmamış avizeleri takmak, monte edilmemiş dolabı duvara monte etmek (sırf bu iş için (kendisi sırf bu iş için olmadığını iddia etse de) evlendiğimizde ilk aldığı nesnelerden biri olan matkabından daha büyük bir matkap aldı), tuvaletin aynasını takmak, banyoların şampuan vs. koymaya yarayan köşe zımbırtılarını takmak ve yatak odasındaki aynayı duvara asmakla meşgul. Bense sabahtan beri karnıma musallat olan ağrının geçmesini beklerken minik sıpamla, onun mızmızlıklarıyla günü geçirmeye çalışıyorum.

Her matkap sesiyle oğlum irkiliyor. Niye bu kadar korkuyor bu velet anlamadım. Elektrik süpürgesinden de korkuyor. Aslında süpürge sesini sevmesi gerekmiyor muydu bu çocuğun?

Anne karnındaki seslere benziyordu hani!

Benim karnımdaki sesler başka türlü demek ki :D

Bizim oğlan en çok "uçan da kuşlara malum olsun ben annemi özledim ..." türküsünü cırtlak sesimle söylediğimde ağlamayı kesiyor.

Karıniçi seslerim bu kadar melodik olabilir mi :)))


Hava rüzğarlı ve puslu ama evin içi çok sıcak. Sıkıntılı.


Dur bakalım işleri bitirsin hamarat kocam da belki çıkarız az dışarı. Ne olcak ki evin işleri dursun :)

Şaka bir tarafa evin bu yerleşmemiş görüntüsü içimi sıkıyor. Böyle durumlarda genelde dağınık yerlere bakmayarak psikolojimi düzgün tutmaya çalışırım. Mesela bilgisayar ekranına bakarak dağınıklığı görmezsem çok daha az sıkılırım.

Oğlan kendi kendine dursa, gündüzleri azcık uyusa daha çabuk toparlayacağım ama ne yapayım kii...


Bu dağınıklıkta bir de misafir ağırladım hafta içi. Misafir sayılmaz en yakın arkadaşlarımdan biri kuzenini de alıp iş çıkışı uğradı. Yakın arkadaşım da olsa insan neticede. "Yerleşmedim bak ona göre" dedim. Geldiğinde "bu kadarını da beklemiyordum sen hiç yerleşmemişsin" dedi :) Aslında kapının önünde duran yerinden kımıldatılamayan kitap kolileri o izlenimi uyandırıyor.


Yarın sabah da kahvaltıya gene çok yakın bir arkadaşım gelecek. Üniversiteden mesai arkadaşım. Okulla ilgili son dedikoduları alırım ondan :)) Ona da "ayıplamaca yok" dedim nasıl olsa :P

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...