3 Temmuz 2009 Cuma

Gündüz Uykusu / Nakliyeciler



Şimdi uyuyor ama heran uyanabilir.

En fazla 1 saat uyuyor.

Her zaman emerken uykuya dalıyordu. Bu sefer Tracy'nin yatır kaldır metodunu denedim. Sonunda kendisi uyuyabildi. Belki bu şekilde daha uzun uyuyabilir. Az evvel sesi geldi, uyandı mızmızlandı ama tekrar dalmış. Uykusu çok hafif, üzeri açılmış azcık örteyim dedim. Hemen irkildi.

Geceleri mutlaka birkez uyanıyor.


Dün gece 10'da emzirdim. Ve uyudu. Tamamen dalana kadar mızıldadığı ve kucağımıza almamız gerektiği oluyor. Ancak 2:43 gibi uyandı. Gaz-kaka yaptı. Acıkmış gibi sesler de çıkardığı için doyurmam gerekti.

Şimdi benim merak ettiğim bu çocuk acıktığı için uyanıp gaz mı çıkarıyor yoksa gaz çıkarırken uyanıp acıkmış mı oluyor. Yani gaz uyandırmasa daha uyur muydu acaba!??!

Genelde 4 civarı uyanıyordu.


3'te emzirdikten sonra altını değiştirdim. Dolayısıyla sıpanın uykusu açıldı. Sonra tekrar yatır-kaldır metoduyla uyuttum. Biraz uzun sürdü ama 8'e kadar da uyudu.

İşte böyle, kaka-gaz-uyku üçgenindeyim.

Kalbim bu heyecana nasıl dayanacak bilmiyorum :))

---------------*******---------------*******


Bir de şu taşınma derdi var. Nasıl olacak da halledeceğiz bilmiyorum. Nakliyecilere hiç güvenilmiyormuş. Eşyaları kaybolan mı dersiniz, mobilyaları demonte edip tekrar monte edemeyenler mi dersiniz, beyaz eşyaları bozulan mı dersiniz, yesyeni mobilyaları çizilen mi dersiniz, anlaşılan ücretten fazlasını isteyen mi dersiniz...


Bizse henüz bir nakliye firması bulmuş değiliz.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...