24 Ağustos 2009 Pazartesi

Blog aleminden ilk ödül


Canım e.t. cim bana ödül vermiş. Bu ödüle layık olmaya çalışacağım... ;)


Düşünmüş sağ olsun var olsun :))

Esasen kendi için not tutan, kendi için hatıra olsun isteyen, kendi halinde bir bloggerım. Mesaj kaygısı gütmüyorum. Ya da "bloguma da birşey yazamadım kitleler beni merak etmiştir" diye düşünmüyorum :D


Bu sebepten bu ödüle şaşırmadım dersem yalan olur.

Ama bu ödülü hak etmek için yapılması gerekenler varmış. Bunları da yapmamak olmaz. Şöyle ki:


1. Ödülün logosunu bloguna eklemek. (Bu kolay)
2. Ödülü aldığın kişinin linkini, ödülle ilgili yazına yazmak. (Tamamdır)
3. Sevdiğin 7 şeyi listelemek. (Hadi bu da tamam)
4. Sevdiğin 7 blogu listelemek. (7 blog seçmek zor)
5. Ödülü göndereceğin bloglara mesaj bırakmak. (7 blogu ödüllendirmem gerekiyor mu? Ödül vermek isteyeceğim 7den çok blog var muhakkak ama ödül titan saadet zinciri gibi birşey. İnsanları zahmete sokar mıyım acaba diye düşünüyorum. Dur bakalım)



En sevdiğim 7 şey:


  1. Oğlumun kokusu, bilhassa nefesinin misler gibi süt kokusu.

  2. Evimin direği çocuklarımın babasıyla birşeyler yapmak:) Ne mi yapmak? Ne olursa. Film izlemek, temizlik yapmak, sohbet etmek, kavga etmek.

  3. Su içmek.

  4. Gezmek. Şehir içi şehir dışı ya da ülke dışı çok da fark etmez. Yeni yerler görmeyi tercih ederim tabi ki.

  5. Yüzmek. Bilhassa dibi görünen masmavi bir denizde gözlük takıp arada suyun altına bakıp renkli balıkları görüp yüzmek.

  6. Alış veriş etmek :) Üniversite yıllarımda bile rahat para harcayamadığımız halde mağazaları gezer, hatta kıyafetleri üşenmez denerdik. Şimdi de uzun uzun gezip almayı tercih ediyorum. Ama ufaklıkla çok da mümkün olmuyor. Emme meselesi bitince babasına bırakıp yalnız başıma keyfimce bir alışveriş yapasım var.

  7. Domates, peynir, ekmek yemek. Domates mis gibi toprak kokulu olacak. Bahçe domatesi. İnce kabuklu. Bu üçlüyü her yiyişimde havadaki koku beni çocukluğuma götürür.
Şimdi de benim ödül göndermek istediğim bloggerlar:

Anne ve Bebisi
Yasemin Mutfakta
Blogcu Anne
Sevgİstanbul
MUMMY
ucuk beyaz

ve aslında bütün takip ettiklerim.


2 yorum:

mummy dedi ki...

Teşekkür ettim ödül için:))Kreative olmadığım kesin benim,teveccühünüz:D

Adsız dedi ki...

Çok teşekkür ederim Şirin Anne. Ödülüne layık olmaya çalışacağım. :)

Sevgiler...

Blogcu Anne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...