31 Ağustos 2009 Pazartesi

Pazar pazar sen kalk Etilere ordan da Kastamonu pazarına git!

Haftasonu Kasımpaşa'daki Kastamonu pazarına ya da İnebolu pazarına (İnebolu Kastamonu'nun ilçesi) gittik.


Bizim oğlan ek gıdaya başladı ya ona doğal meyve alalım diye.



Çok ufak bir pazar. Ama her tezgahta güzel domatesler var. Bu bizim minik için değil benim için tabiki.


Kızılcık vardı. Aldık. Eve gelince cam rendenede ezdim bir avuç kadar. Sanırım biraz ekşi geldi ama minik solucan ağzını büze büze yedi.

(Sırf yüzündeki ifadeye gülmek için limon veriyoruz. Çok komik oluyor. Ekşiden yüzünü şekilden şekile sokuyor ama yalanmaya da devam ediyor. Bu durumda biz sadist ebeveyn olmuyoruz zira limon faydalı. C vitamini işte mis gibi.)



Süzme yoğurt ve peynir de aldık Kastamonu pazarından.


Aldığımız taze fasulyeyi eve gelince yaptım. İftarlık oldu. Pek taze değilmiş. Alırken de kontrol etmemiştim.


Taze fasulye yemeği eğer fasulye güzelse çok lezetli oluyor. Zeytinyağlı tabi ki. Ama soğuk olmayacak.



Domatesleri ise gayet güzel. İnce kabuklu. Geçenlerde babam memleketten koliye domatesleri koyup gönderdi. Yurtiçi kargonun azizliğine uğradık. Bizim domatesler anadolu yakasında kalmış. Bize bir gün geç ulaşınca hemen hepsi ezilmiş.
Ben de şöyle yaptım:
Ezilmiş domatesleri rendeledim. Bol tuz atıp karıştırdım. Sonra tepsilere döküp balkona güneşe koydum. Hergün karıştırdım.
Bir kavanoz organik salçam oldu.
Tam ev hanımı oldum a dostlar :))



Kastamonu pazarı dolayısıyla yurtiçi kargonun keyfine kalmamış oldu domates sevdam.

----------------------------------------

Pazardan önce bizim minik solucanı KindyRoo ya götürdük.
İnternetten buldum burayı.
Ücretsiz deneme seansları varmış. Form doldurdum bizi aradılar. Randevulaştık. Birtek biz vardık, özel ders oldu :)

Bunlar Avustralya menşeyli bir kuruluş. Çok tatlı bir bayan Zeynep hanım ilgilendi bizimle. Bebeğimizin gelişimi için neler yapmalıyız filan konuştuk. Daha doğrusu onlara kaydolursak ne tarz şeyler yaptırdıklarından bahsetti, gösterdi. Birçoğu bizim evde yapıyor olduğumuz şeyler.
Kaydolursak herhafta bir saat orda olmamız gerekecek. Etilere her hafta gitmek bizim için çok kolay olmayacağı için şimdilik askıda bekletiyoruz.

Bu KindyRoo, Mohini diye çocuklar için yapılmış bir alışveriş merkezinin atölyeler katında.
Mohini'yi de çok beğendik. Oğlan biraz büyüsün bilhassa atölye çalışmalarına götürmek isterim. Çok eğlenceli görünüyordu...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...